Η συνέχεια τώρα στις οθόνες σας!

Η συνέχεια είναι σύντομη και περιεκτική, αλλά όχι απλή.
Η εξεταστική του εαρινού εξαμήνου ήταν μια στροφή στις συνήθειες. Δεν αγχώθηκα μέχρι θανάτου όπως συνήθως. Δεν έτρωγα μεγάλες ποσότητες όπως συνήθως. Δεν κλειδώθηκα στο σπίτι όπως συνήθως. Αλλά διάβαζα όπως συνήθως. Έτσι, κατάφερα να κρατήσω όσα κιλά είχα χάσει μέχρι τότε, να μην περάσω δίπλα από την κατάθλιψη και την υπερκόπωση και να διατηρήσω το γενικό μου. 
Ντρέπομαι να το παραδεχτώ, αλλά είναι πασιφανές γιατί συνέχιζα να βγαίνω ακόμη και μέσα στην εξεταστική. Μήπως συναντήσω κάπου τον ειδικευόμενο παθολόγο με τα μαύρα γυαλιά ray ban. Και όντως. Τον συνάντησα. Μία Τετάρτη. Μέσα Ιουνίου. Σε ένα bar. Οι φίλες μου, που δεν ήξεραν τίποτα μέχρι τότε, μου είπαν το κοινότυπο «εκείνος εκεί σε κοιτάει συνεχώς». Είχε έρθει με μια μεγάλη παρέα. Μετά από δύο ώρες περίπου οι άντρες της παρέας έφυγαν. Είχε μείνει αυτός με τις δύο γυναίκες. Και οι δύο φίλες του, όπως μάθαμε αργότερα. Με την ώρα ερχόμασταν όλο και πιο κοντά. Λίγο πιο κοντά. Λίγο πιο κοντά. Καταλήξαμε να χορεύουμε δίπλα δίπλα. Περίμενα να κάνει μία κίνηση. Έστω μία μικρή. Πήγα στην τουαλέτα να πλύνω τα χέρια μου. Εκεί σκέφτηκα πόσο ωραία θα ήταν αν ερχόταν έξω από την πόρτα. Αφού το καταλάβαινα ότι ήθελε και αυτός να γνωριστούμε λίγο καλύτερα εκτός επαγγελματικού περιβάλλοντος. Μου το έδειχνε. Την επόμενη μέρα η φίλη μου μού είπε ότι αυτός έκανε αρκετές προσπάθειες να με προσεγγίσει, αλλά ήταν διακριτικές και μου διέφυγαν. Επίσης, είπε, ότι είχα και γω πάρα πολλές ευκαιρίες να του μιλήσω. Όχι μόνο δεν εκμεταλλεύτηκα τις ευκαιρίες αυτές, αλλά δεν έπιασα και το μπαλάκι που μου πέταξε. Μακάρι να έχω άλλη μία ανάλογη ευκαιρία. Υπόσχομαι να επανορθώσω…

Κλασσικό

Σχολιάστε

