Η σύγκριση

fotolia_12963750_XS_large

Η οργάνωση εγγράφων από τη δεκαετία του ’70 του αρχείου μπορώ να πω ότι τη βρήκα το λιγότερο ευχάριστη. Καρέκλα, δροσιά, αφοσίωση και δεν καταλαβαίνεις πότε ήρθε η ώρα να γυρίσεις στο σπίτι. Το αρχείο του ιατρείου της εταιρείας χρειαζόταν μια οργάνωση, όπως χρειάζομαι κάθε πρωί εγώ τον καφέ μου. Η δουλειά μου μού αρέσει πολύ. Και είμαι ευγνώμων που την έχω. Ακόμη και για ένα μήνα. Άλλωστε μετά θα έχω άλλες δουλειές να ασχοληθώ. Με τη σχολή, ας πούμε. Η Μαρία, η νοσηλεύτρια που δουλεύουμε μαζί, το βρήκε σχεδόν εξωπραγματικό να μου αρέσει κάτι σαν την οργάνωση του αρχείου. Κάθε δουλειά μετά τη δουλειά στο beach bar υποσυνείδητα συγκρίνεται με αυτή. Γι’ αυτό κάθε δουλειά που κάνω μου αρέσει. Ακόμη και η οργάνωση του αρχείου είναι καλύτερη από το σέρβις στην αμμουδιά κάτω από τον ήλιο και με σαράντα βαθμούς.

Κλασσικό

Σχολιάστε

