Αν είναι να πεθάνω, τουλάχιστον ας πεθάνω αδύνατη. Πολύ αδύνατη.

Είναι 12.10 μ.μ, μόλις γύρισα από το διάλειμμά μου και γράφω υπό τη μελωδία της απόλυτης ηρεμίας. Τίποτα δεν ακούγεται στο γραφείο, αλλά ούτε και στα διπλανά.
Ησυχία, τάξις και ασφάλεια.
Σήμερα το πρωί δεν ήρθε ο κ. Δημήτρης για τον καθημερινό καφέ. Λέει ότι φοβάται το διευθυντή προσωπικού. Κάθε φορά που πάει η συζήτηση σε αυτόν ζωγραφίζεται μία -ας πούμε- όχι και τόσο όμορφη γκριμάτσα.
Το πρωί που ερχόμουν στη δουλειά από τη Χαλκιδική η Θεσσαλονίκη φαινόταν πανέμορφη. Ίδια με χριστουγεννιάτικο δέντρο γεμάτο κάθε λογής φωτάκια. Και το φεγγάρι τεράστιο και πορτοκαλί. Έχω παρατηρήσει ότι στις πέντε το πρωί το φεγγάρι είναι πιο όμορφο από κάθε άλλη ώρα. Αυτό προς ενημέρωση όλων των ερωτευμένων!
Στη δουλειά όλα κυλάνε ομαλότατα. Το πρωί ένας συνάδελφος με ρωτούσε επίμονα αν είμαι καλά . Δεν είμαι άρρωστη. Προσπαθώ να υιοθετήσω έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Όχι να αρρωστήσω. Η διαφορά είναι εμφανής.
Χτες το βράδυ πάλι άργησα να κοιμηθώ. Εντελώς τυχαία συνάντησα ένα βίντεο στο youtube με τη Στέλα (με ένα λάμδα!) Λέτσιου και μου έδωσε τροφή για σκέψη. Η Στέλα υπήρξε (δεν ξέρω αν είναι ακόμη) ειδική σύμβουλος του Υφυπουργού Υγείας. Το ταξίδι της παρέα με την Άνα άρχισε όταν ήταν 14 ετών. Μια φίλη της την έκανε ένα σχόλιο για το βάρος της και από τότε άρχισε να κάνει δίαιτα και να προσέχει το σώμα της. Στη συνέχεια, ανέφερε ότι έκανε χρήση καθαρτικών. Καθαρτικά; Έψαξα πληροφορίες, αλλά δε βρήκα όσες ήθελα για τις παρενέργειες από τα σκευάσματα αυτά. Μετά τα αποτελέσματα της τελευταίας λήψης χαπιών μπορώ να πω ότι έχω αναπτύξει ένα είδος φοβίας προς οτιδήποτε είναι χημικό, καταπίνεται και έχει «φαρμακευτικές» ιδιότητες΄. Αυτό το αίσθημα επικείμενου θανάτου.. Πάντως, το σκέφτομαι σοβαρά. «Αν είναι να πεθάνω, τουλάχιστον ας πεθάνω αδύνατη. Πολύ αδύνατη» (Στέλα Λέτσιου).
Η Στέλα έχει γράψει το βιβλίο Anorexia Nervosa που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Τετράγωνο. Θα το διαβάσω σύντομα και θα σας πω την άποψή μου.
Δε νομίζω ότι κάνω μεγάλη προσπάθεια. Αλλά, αφού έχω αποκλείσει όλα τα χημικά μέσα δε νομίζω ότι έχω περισσότερες επιλογές. Στο παρελθόν προσπάθησα επανειλημμένα να προκαλέσω εμετό. Δεν τα κατάφερα. Μάλλον έχω πολύ καλή καρδιοοισοφαγική βαλβίδα. Ή, μάλλον, δεν είμαι τόσο δυνατή όσο χρειάζεται. Γι’ αυτό θα είμαι χωμένη στο βούρκο του λίπους για πάντα.
Κλασσικό

3 thoughts on “Αν είναι να πεθάνω, τουλάχιστον ας πεθάνω αδύνατη. Πολύ αδύνατη.

  1. Γλυκιά μου Μαρία μη βασανίζεις τον εαυτό σου!Επειδή πέρασα και εγώ από αυτό το στάδιο αυτό που κατάλαβα είναι πως πρέπει να τρως σωστά, μικρές μερίδες μοιρασμένες σε 5 μικρά γεύματα την ημέρα και να έχεις υπομονή! Τα κιλά δεν χάνονται μέσα σ’ένα βράδυ και ούτε είναι δύναμη να κάνεις εμετό ή να καταπίνεις χάπια…Υπομονή και πίστη πως θα τα καταφέρεις!
    Σε φιλώ ❤

  2. Καλημέρα! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μας!
    Να σε ενημερώσω πως διάβασα όλες τις αναρτήσεις σου… Απλά, αποφάσισα να αφήσω σχόλιο εδώ, επειδή ο τίτλος με «πάγωσε»!
    Δεν μιλάω ούτε ως ειδικός, ούτε ως επαγγελματίας…
    Το ύψος και τα κιλά που ανέφερες στην ανάρτηση που μας συστήθηκες, δεν αποδεικνύουν και τόόόσο λίπος πια! Έχουμε το ίδιο ύψος, ζυγίζω 58 κιλά και είμαι αδύνατη. Ούτε καν κανονική! Αδύνατη! (Οι σκελετοί δεν αρέσουν και πολύ ξέρεις!) Χμμμ! Σε περνάω και 6-7 χρόνια! Το ότι ξέρεις ποιοι είναι οι λάθος δρόμοι αδυνατίσματος (κι ας τους χρησιμοποιείς!) δείχνουν πως αν μη τι άλλο έχεις αίσθηση της πραγματικότητας!
    Κατά καιρούς, έχω κι εγώ σκαμπανεβάσματα με το βάρος μου (είτε προς τα πάνω, είτε προς τα κάτω) αλλά εδώ είναι το μυστικό:
    Μέχρι να φτάσεις εκεί που θέλεις (με νορμάλ διατροφή και λίγη συστηματική άσκηση) ασχολήσου με ένα δυνατό χαρακτηριστικό σου! Πχ, ζωγραφίζεις, τραγουδάς, σου αρέσει η κηπουρική? Κάνε αυτά κάθε φορά που νιώθεις «πεσμένη». Ασχολήσου με κάτι που γουστάρεις πολύ! Που σε γεμίζει! (Κάτι θα υπάρχει!)
    Προς Θεού, μην κάνεις πειράματα με την υγεία σου… (Έχω υπάρξει αθλήτρια και από χαζομάρα -αποφάσισα να μην τρώω τίποτα κι εγώ-, έφτασα τον αιματοκρίτη μου στο 17 κάποια περίοδο…)
    Με υπομονή θα καταφέρεις όλα όσα θέλεις! Μην κάνεις κακό στην υγεία σου όμως!
    Να θυμάσαι πως όλα είναι στο μυαλό μας! Μείνε μακριά από εμμονές!
    Γιάννα

Σχολιάστε

